Kako poboljšati odnose s kupcima koristeći Microsoft Dynamics CRM

Poduzeća se nalaze pred sve većim izazovom kako da dugoročno opstanu na tržištu unatoč brojnim promjenama i trendovima koji se događaju svakodnevno oko nas. Microsoft je omogućio softver koji olakšava poslovanje poduzeća i osigurava lojalnost klijenata.

 CTi Environment (Dynamics)

Microsoft Dynamics CRM je alat za upravljanje odnosima s kupcima (CRM) koji pruža sve funkcionalnosti potrebne za stvaranje i održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta pa sve do praćenja prodaje i poslijeprodajnih procesa. Microsoft Dynamics CRM  je rješenje kojem nije u fokusu tehnologija, već posao. Sastoji se od modula prodaje, marketinga i korisničke podrške te predstavlja brzo, fleksibilno i povoljno rješenje koje omogućuje bliskije odnose s klijentima i pomaže u postizanju novih razina profitabilnosti.

On-Demand_Dynamics_CRM_Customer_Relationship_Management

Modul prodaje

Microsoft Dynamics CRM osigurava laganu uporabu te pomaže u osvajanju novih kupaca kroz niz marketinških i prodajnih aktivnosti. Primjenom ovog modula moguće je povećati prodajni kanal, olakšati prodajnoj službi pripremu prodajnih sastanaka kroz pregled prodajnih prilika i odnosa s kupcima.

Modul marketinga

U današnje vrijeme kada vlada pretrpanost informacijama brojne tvrtke teško pronalaze bitne i prave informacije o kupcima. Uspjeh prodaje u velikoj mjeri ovisi o mogućnosti brzog prikupljanja pravih informacija i učinkovitom odgovaranju na zahtjeve kupaca. Upravo kroz Microsoft Dynamics CRM korisnik ima trenutni pristup svim informacijama o kupcu zajedno s alatima za pretvaranje tih informacija u smislenu akciju. To omogućuje fokusiranje marketinških napora uporabom alata za segmentaciju tržišta te provođenje kvalitetnih marketinških kampanja uz pomoć analitičkih alata.

Interakcija s kupcima

Svaki kontakt sa kupcem je prilika za jačanje lojalnosti kupca pružanjem visokokvalitetne i personalizirane usluge. Microsoft Dynamics CRM može uvelike pomoći u jačanju odnosa s kupcima jer je uz pomoć modula za održavanje odnosa s kupcima moguće:

  •       Brže odgovoriti na upite kupaca dajući im odgovore u realnom vremenu
  •       Razriješti probleme u skladu sa zahtijevanom razinom
  •       Kordinirati usluge te koristiti raspodjelu resursa

microsoftDynamicsCRM

Microsoft Dynamics CRM je povezan sa mobilnim uređajima, pa se obaveze i zadaci mogu pratiti u svako doba i bilo gdje. Nakon svakog obavljenog zadatka upisuju se ostvareni rezultati akcije te na taj način poduzeće može pravovremeno reagirati i ponuditi najbolje rješenje za svakog klijenta individualno.

Softver se može isprobati online u besplatnoj demo verziji, a isto tako je kroz tutoriale objašnjeno i korištenje ovog softvera.

S obzirom na promjene i trendove koji nas svakodnevno okružuju, potrebno je prilagođavati poslovanje u skladu sa tim promjenama i koristiti prednosti koje pružaju nove tehnologije. Upravo to je ono što može omogućiti ostvarivanje značajne konkurentske prednosti na tržištu.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=RflHZKHIjRc&w=560&h=315]

You may also like

Leave a comment